GYÖNYÖRŰ SORSCSAPÁS

Leírás: 

 Abby Abernathy most kezdi a főiskolát, és feltett szándéka tanulmányaira koncentrálni és új életet kezdeni. Tervei azonban füstbe menni látszanak, amikor találkozik Travis “Veszett Kutya” Maddoxszal, a rosszfiú imázsú bunyós sráccal, aki egyben a lányok kedvence a campuson. Travis megtestesíti mindazt, amit Abbynek kerülnie kell és kerülni is akar. A fiút azonban csak bátorítja és izgatja, ahogy Abby ellenáll sármjának, így hát egy kis fogadást ajánl neki, aminek következményeképpen szobatársak lesznek egy hónapra. Egyikük sem sejti ekkor még, hogy egymásban emberükre találtak…

Véleményem:

Bevallom őszintén, én nem olvastam a könyveket, tehát teljesen úgy indultam neki a film megnézésének, hogy nem tudtam róla szinte semmit. 

 Így mondom azt, hogy szerintem én már kinőttem ennek a filmnek a célközönségét. Vagy tényleg nem sikerült valami jól. Mert habár szeretem az ilyen filmeket, de ez nekem valahogy túl nyálas és kiszámítható volt. 
 
Dylant még kicsiként ismertem meg a testvérével együtt. A színészi játékával nem is volt bajom, szimplán a történettel. Valamennyire kinőttem a tini regényekből és úgy tűnik, hogy ez már nekem az a film volt, ami ilyen téren sok. Ám ettől még nem mondom azt, hogy végiguntam az egészet. Na jó, de. Unalmas és sablonos szereplőkkel találtam szemben magam. Képzelem, mi lenne akkor, ha olvastam volna a könyvet. Így is mindenhol azt olvasom a filmről, hogy ez paródiának nagyon jó volt, de adaptációnak valóban SORSCSAPÁS. Én se nagyon tudok mit mondani, pedig nem olvastam a könyvet. Ténylegesen ott voltam, hogy a felénél kikapcsolom a filmet, de bíztam benne, hogy a végére értelmes képet kapok. Hát nem. Szerelem, szex, box. Semmi másról nem szólt. Remélem az alkotóknak jobb lesz a következő filmjük. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉVADKRITIKA - KI VAGY TE

Egy ígéretes fiatal rendező, a hazai filmiparban

Bemutatták a Dűne 2.-t, megvan, mikor jön Magyarországra