ALL OF THOSE VOICES


 

Leírás:

A One Direction egyik tagjából szólóelőadóvá vált Louis Tomlinson megörökíti az útját meghatározó kihívásokat és sikereket.

Véleményem:

Maga a film egy olyan élményt nyújtott a jelenlévő magyar rajongók számára, amit azt hiszem sokáig nem tudnak majd feldolgozni. Hiszen mindaz, amit ez a fiatal srác a képernyőre vitt és az a nagy szelet, amit megmutatott magából az tényleg egy csoda volt. Mondom ezt úgy, hogy nem csak rajongói szemmel néztem az egész filmet.

Ha viszont a filmet akarom boncolgatni, akkor először a kronológiai sorrend betartásával kezdeném. Hiszen pont attól féltem, hogy ez szét fog csúszni és összevissza lesz az egész, de nem. Szépen, sorban voltak a dolgok egészen az x faktoros válogatótól kezdve a túrnéjáig. A második, amit kiemelnék, hogy a film során nem csak maga Louis Tomlinson mesélt, hanem a családja, a barátai, a vele dolgozó emberek szemével is megismerhettük őt, valamint néhány szót azért a fia, Freddie is szólt a film során. Sőt, egy-egy ponton még a rajongókat is megszólaltatták itt-ott, ami még egy nagyon jó húzás volt a film során.

Őszintén szólva azonban én azoktól a jelenetektől is féltem, amibe belekerült a kisfia. Akik ismernek és akik ugyan azon az állásponton vannak, mint én, ők tudják, hogy miért. Viszont itt legalább megismerhettük ténylegesen Louis és Freddie kapcsolatát és az a szeretet, amivel róla beszélt, az valami csodálatos volt.

Képet készítette: 
Emma Czutor

A teremben nem kevés, a könnyeit törölgető, síró, nevető embert hallottam és láttam magam körül. Én se voltam ezzel másképp. Szerintem ez a film is rengeteg barátságot hozott létre, aminek külön örülök. A filmmel kapcsolatban azonban még annyit megjegyeznék, hogy a végén a visszatekintések szinte mindenkinek könnyeket csaltak a szemébe. Látszódott az egész filmen, hogy Louis-nak mennyire fájt az, hogy szétment a One Direction, azonban most, a szólókarrierje elkezdésével azt veszem észre, hogy nem bánná, ha nem állna újra össze a banda. Hiszen mindenkinek kialakult a saját stílusa. Ám egy reuniont azért megnéznék. Ha már vagy egyik, vagy másik volt zenekari társa ott van valamelyik koncertjén néha.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Egy ígéretes fiatal rendező, a hazai filmiparban

ÉVADKRITIKA - KI VAGY TE

Berki Patrik vallomása: sokat bántottak