Már nem kell sokat várni. Itt a magyar előzetes!

 Nincs elérhető leírás.

El se hiszem, de alig pár hét maradt hátra csupán a nagysikerű Fülig beléd zúgtam 2. évadának premierjéig. 

 Alice Oseman képregénye nem csak az olvasók, de a Netflixezők szívét is elnyerte, hiszen nagyon sokan várják, ennek a hihetetlenül aranyos sorozatnak a folytatását. Köztük én is (és nem csak azért, mert olyan, mintha a párom és én lennénk a főszereplők). A sorozat a két főszereplő - Charlie Spring és Nick Nelson - mindennapjain alapul. Az ő életüket követhetjük nyomon, ezáltal velük tartva önmaguk megismerésében. Míg előbbi egy introvertált és álmodozó személyiség, utóbbi a suli egyik népszerű rögbijátékosa. 

 A sorozat végigvezet önmagunk megismerésén, az első szerelmen és még sok más dolgon, hiszen ha olvastátok a képregényeket ez a sorozat nem csak a habos-babos témákkal foglalkozik. Én bevallom őszintén, kinyitottam a negyedik részt, elolvastam az első oldalra írt figyelmeztetést és becsuktam azzal a felkiáltással, hogy ezt majd otthon egyedül elolvasom, hogy legyen időm emésztgetni. 

 Hőseink a második évadban egészen Franciaországig repülnek, pontosabban a szerelem városába. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉVADKRITIKA - KI VAGY TE

Egy ígéretes fiatal rendező, a hazai filmiparban

Bemutatták a Dűne 2.-t, megvan, mikor jön Magyarországra